تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات


     

    در مطالعات روان‎شناسی فردی غالباً از پاسخ‎های شفاهی به سؤالات مصاحبۀ جلسات ضبط شده روانکاوی، یادداشت‎های روزانه، نوشته‎ها و نامه‎ها استفاده می‎گردد. جست‎وجوی الگوی سخنرانی (نطق) که نشان‎گر آسیب‎های خاص روانی است؛ فنی متداول است. آزمون‎های فراافکن (Projective Tests) را که در آنها آزمودنی‎های به محرکی معیار شده پاسخ شفاهی می‎دهند و پاسخ‎ها در مرحلۀ بعد مقوله‎بندی و شمارش شوند در حقیقت باید نوعی تحلیل محتوا دانست.


    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : تحلیل محتوا ,

تبلیغات


    Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز پنجشنبه 4 خرداد 1396

تبلیغات

ads2

تبلیغات

ads3

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر